Efter rejsen
Refundering/manglende udbytte 

Der ydes ingen refusion for annulleringer foretaget efter rejsens påbegyndelse eller for kundens manglende udnyttelse af hele eller dele af bestilte eller inkluderede ydelser.

Reklamationer 

Reklamationer skal fremsættes over for den lokale repræsentant på krydstogtskibet eller på rejsedestinationen (hvor en sådan findes) eller til MyCruise på tlf. 70 22 59 59 (mandag - fredag 9.00-17.00) eller uden for åbningstid på nødtelefon 51 93 60 19, således at MyCruise har mulighed for at afhjælpe eventuelle mangler, fx. ombooking af fly ved ændringer, forsinkelser eller lign. 

Vær opmærksom på, at det påhviler kunden at bevise, at han/hun har klaget rettidigt, hvorfor det anbefales at fremsende klagen skriftligt inden 14 dage efter hjemkomst fra rejsen. Såfremt parterne ikke kan opnå enighed, kan sagen indsendes til Rejse-Ankenævnet, hvis afgørelser vi som hovedregel altid følger. MyCruise tager forbehold for trykfejl og eventuelle ændringer.